PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
GOLDEN SOLUTIONS
10:55 OMNI channel messaging experience in customer journey
FUTURE OF ECOMMERCE
14:10 Pannel discussion
FILIP IVANIŠEVIĆ – Voditelj Product Marketing Teama u najvećem hrvatskom IT poduzeću Infobip. Filip posjeduje višegodišnje iskustvo u CPaaS segmentu gdje je radio na razvoju i promociji cloud-based proizvoda koji smanjuju kompleksnost komunikacije između poduzeća i njihovih korisnika. Kao član globalnog IT poduzeća sa sobom donosi i razne primjere upotrebe messaging kanala s ciljem postizanja najboljeg customer experiencea u eCommerce buying journeyu. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
WE ONLY LIVE TRENDS
9:05 Digital transformation of a retail brands (predavanje na engleskom jeziku)
FUTURE OF ECOMMERCE
14:10 Pannel discussion
VLADIMIR STANKOVIĆ je direktor brand marketinga i digitalne trgovine s 15 godina međunarodnog iskustva u modnoj, sportskoj i telekomunikacijskoj industriji (Nike, Camper, Telenor).
Bio je uključen u razvoj i upravljanje digitalnom strategijom i digitalnim prvim načinom razmišljanja za Nike EMEA gdje je preuzeo nekoliko uloga kao što je Digital Brand i Commerce Director. Izvrsno znanje i iskustvo u e-commerce i omni-channel maloprodajnim strategijama kao i u upravljanju timovima. Posljednjih 2,5 godina, kao član Izvršnog odbora upravlja Camper Global Digital i E-commerce strategijom.
~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
WE ONLY LIVE TRENDS
9:30 Expansion, which foreign countries would you like to conquer next. (predavanje na engleskom jeziku)
TOMÁŠ BRAVERMAN je više od 6 godina glavni izvršni direktor Heureka Grupe, vodeće platforme za usporednu kupovinu i konzultantske platforme u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj i Sloveniji koje zajedno posjeti više od 1,5 milijuna korisnika dnevno. Više od 24.000 internetskih trgovina stvara virtualni katalog u kojima se nalazi najmanje 50 milijuna proizvoda. Prije dolaska u Heureku, Tomáš je radio za jednu od najvećih online trgovačkih tvrtki u Češkoj i Slovačkoj kao CEO za slovačko i poljsko tržište.
U slobodno vrijeme Tomáš je posvećen svojoj drugoj strasti, kuhinji i kuhanju za svoju obitelj, a voli i sport. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
GOLDEN SOLUTIONS
10:15 Mastercard to help SCA being the best on-line payment UX (predavanje na engleskom jeziku)
LASZLO SZETNICS
je direktor poslovnog razvoja u Mastercard Europe od 2011. Živi i radi u Budimpešti, a odgovoran je za razvoj poslovanja u Hrvatskoj, Mađarskoj i Sloveniji. On je također odgovoran za implementaciju strategije Mastercarda za digitalno plaćanje (mobilno plaćanje, e-trgovina, plaćanje računa putem interneta, kurirske službe i PSD2 provjeru Strong Cardholder Authentication).
Prije Mastercarda, Laszlo je vodio ecommerce tim mobilnog operatera u Mađarskoj. U slobodno vrijeme uživa u glazbi i fotografiji. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
ECOM 2 ECOM
12:55 Digitalization of Intersport ISI (predavanje na engleskom jeziku)
BARTLOMIEJ BEHNKE
Glavni je direktor marketinga i potpredsjednik upravnog odbora Intersporta ISI. Menadžer s višegodišnjim iskustvom u digitalizaciji, eCommerceu i marketingu. Radio je na brojnim projektima koje uključuje sektor financijskih usluga, maloprodaju i uslužni sektor. Trenutno je odgovoran za marketing i digitalno poslovanje u Intersportu ISI (7 tržišta). M.Econ, Exec.MBA ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
WE ONLY LIVE TRENDS
8:35 E-commerce in CEE/SEE – what is the next stage of development? (predavanje na engleskom jeziku)
JAROSLAV SNAJDR je ravnatelj Boston Consulting grupe s iskustvom u Europi, Bliskom Istoku i SAD-u. Sa sjedištem u Pragu trenutno radi za više klijenata na teme vezane uz e-commerce. Vjeruje u potencijal napredovanja i rasta Srednje i Jugoistočne Europe kada je u pitanju e-commerce. Svoje školovanje završio je na britanskom Sveučilištu Cambridge s magisterijem iz filozofije. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
GOLDEN SOLUTIONS
10:35 Leanpay – easily pay for your purchase in installments
JANKO MEDJA
Stručnjak za strateško planiranje i organizacijsku kulturu kada je u pitanju digitalizacija. Svakodnevne izazove upravljanja rješava kao od šale: od menadžment pa sve do financijskog savjetovanja.
Ovaj profesionalac rođen je vođa koji vjeruje u otvorenu komunikaciju, kreativnost i dugoročni rast. Smatra kako se treba prilagoditi promjenama, a ne boriti protiv njih! ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
GOLDEN SOLUTIONS
11:35 Boost your marketing results with Artificial Intelligence based retargeting*
KASPARS DRIKIS je odgovoran za razvoj tvrtke RTB House, koja razvija rješenja za retargetiranje za ecommerce tvrtke na tržištima Balkana, Baltika, Kazahstana i Bjelorusije. Entuzijast je s više od 10 godina radnog iskustva. Prije svog sadašnjeg posla u RTB House sudjelovao je u raznim digitalnim i startup projektima.
Također se brinuo za latvijski dio tvrtke Gemius – lidera u web istraživanju u CEE regiji. Magistrirao je na poslovnoj školi Banku Augstskola School of Business i financije u Rigi. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
FUTURE OF ECOMMERCE
14:10 Pannel discussion
LUKA ŠKACAN je od 2014. godine dio tima Hrvatske pošte gdje je prvotno bio zadužen za uspostavu projektnog upravljanja, zatim za unaprjeđenje poslovnih procesa, a od ljeta 2017. direktor je Službe razvoja fokusirane na tehnološke inovacije i uvođenje novih usluga. Nužno je spomenuti da je Luka, kao voditelj programa projekata u Hrvatskoj pošti, zadužen za digitalizaciju svih ključnih internih i korisnički orijentiranih procesa, uključujući i razvoj novog temeljnog informatičkog sustava.
Nakon završetka studija Radiokomunikacija na Fakultetu elektrotehnike i računarstva radio je kao strateški i tehnički konzultant za renomirane multinacionalne kompanije. Specijalizirao se za telekomunikacijski i poštanski sektor, kroz strateški razvoj, inovacije, upravljanje projektima i unaprjeđenja procesa. Prije nego što se pridružio Hrvatskoj pošti, završio je i postdiplomski studij Organizacije i menadžmenta na Ekonomskom fakultetu. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
GOLDEN SOLUTIONS
11:15 Prekogranična prodaja – izazovi i rješenja
TOMISLAV LAŽETA je posljednjih devet godina direktor prodaje DPD Croatia. Uz bogato iskustvo u logističkom sketoru, specijalizirao se u području međunarodne dostave paketa i e-commercea. Njeguje poduzetnički duh upravljanja vještinama, kao i brzo usvajanje tržišnih trendova kako bi tvrtka kvalitetno odgovorila na potrebe klijenata te ostvarila rast i razvoj.
Iznimno je fokusiran na odnose s domaćim i inozemnim klijentima za koje smatra da su uz, pravilno strateško ulaganje u tvrtku, ključan čimbenik u poslovanju i razvoju biznisa, čime se DPD Croatia pozicionirao na prvo mjesto u međunarodnom prometu te u cestovnoj dostavi paketa. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
ECOM 2 ECOM
13:30 Omnichannel – The Good, the Bad and the Ugly
IVICA KRUHEK je direktor tvrtke Marker d.o.o., najnagrađivanije domaće eCommerce agencije koja je do sada izradila više od 120 web trgovina. Kroz više od petnaest godina iskustva pomogao je mnogim domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva.
Posljednjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
ECOM STRATEGY
13:50 SEE-THINK-DO-CARE framework u službi konverzija
IVAN KOVAČEVIĆ
Direktor „Digital shopper“ performance marketing huba agencije Bruketa&Žinić&Grey. Zahvaljujući dugogodišnjem korporativnom iskustvu u eCommerceu, retailu i digitalnoj transformaciji Ivanu je, uz vođenje digitalnog tima, fokus na rješavanju poslovnih i komunikacijskih problema klijenata. Najbolje se osjeća na radionicama u direktnoj komunikaciji i „sprintovima“ sa klijentima, gdje zajedno sa timom nastoji doći do rješenja njihovih izazova, bilo da se radio o UX/UI-u, digitalnoj strategiji, content strategiji ili definiranju novog proizvoda ili usluge.
Nove tehnologije i njihova primjena u praksi područje je i njegovog privatnog interesa. Ukoliko vas zanima nešto o pametnoj kući, chat botovima ili lokacijskom marketingu slobodno mu se obratite za detalje. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
PIMP MY PERFORMANCE
16:00 Kako je Google Ads za Party Pops postao jedan od najvažnijih kanala prodaje
VICE BOŽIĆ
Vice Božić certificirani je stručnjak za Google Ads i Google Analytics, te jedan od vodećih Google stručnjaka u Adriatic regiji. Osnivač je i direktor digitalne agencije GoAds, specijalizirane za Google Ads oglašavanje.
Tijekom 15 godina rada u industriji radio je za vodeće domaće i inozemne klijente kao što su Allianz, TELE2, Narodne novine, Syngenta, Podravka, Cotrugli, Coca-Cola, Unilever, Vipnet, Veracomp, Agrivi i druge. Čest je gost predavač na poslovnim učilištima i konferencijama, gdje je zbog svog praktičnog načina prenošenja znanja redovito ocijenjivan najvišim ocjenama polaznika. LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
ECOM 2 ECOM
13:10 Grow or Die! Strategy and Attitude (predavanje na engleskom jeziku)
ROK HRASTNIK je izvršni direktor grupe Sensilab. Prije toga je bio izvršni direktor u tvrtki Iprom d.o.o., a pred tim je u tvrtki Studio Moderna d.o.o. bio odgovoran za cijeli razvoj i rezultate online prodaje na svim tržištima srednje i istočne Europe, te je tom prilikom vodio ekipu od više od 140 marketinških stručnjaka u regiji.
Rok je priznat kao jedan od vodećih stručnjaka za direktni marketing na internetu. U svojoj je karijeri od samog početka usredotočen na postizanje prodajnih rezultata pomoću prodajne snage interneta. Često je predavao na najvećim svjetskim konferencijama o direktnom marketingu, kao što su konferencije ACCM i DMA u SAD-u, na njemačkim konferencijama direktnog marketinga (Direct Mail World, Teleshopping World …) i drugim događajima diljem svijeta. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
PIMP MY COMPLIANCE
15:20 FAQ GDPR
NANDINO LONČAR samostalni je poduzetnik koji se bavi GDPR i business konzaltingom za mikro, male i srednje tvrtke, obrte i udruge, prvenstveno na području istočne Hrvatske, ali i šire. Sedam godina radio je kao office manager u e-commerce agenciji Inchoo iz Osijeka.
Danas usko surađuje s marketinškom agencijom Udonis, također iz Osijeka, specijaliziranom za zakupljivanje medijskog prostora i akviziciju korisnika. U slobodno vrijeme organizira konferencije i piše za Rep.hr ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
PIMP MY PRODUCTS
16:20 How to optimize product page through 5 key points + best practices (predavanje na engleskom jeziku)
ROMAN KRUŠIČ
Senior savjetnik za web trgovine u tvrtki Spletna postaja. S poslovanjem na internetu bavi se od 2001. godine, počevši od postavljanja web stranica na inozemna tržišta i to testiranjem kako povećati profitabilnost isključivo putem web shopa. Savladao je cjelovit pristup i procese: od postavljanja internetskih trgovina, online oglašavanja, povećanja posjeta pa sve do prodaje. Iza njega je više od 800 uspješno implementiranih projekata za male, srednje i velike tvrtke. Također, sudjelovao je na projektu za jednu inozemnu online trgovinu koja broji više od 3 milijuna aktivnih kupaca.
Online prodaja njegova je strast, uvijek će se rado odazvati na projekte svojih klijenata kako domaćih tako i inozemnih kao i na sva aktualna događanja vezana za ovo područje. Osim toga i sam je bio web trgovac. Ima širok raspon znanja u praktično svim fazama rada web trgovine. Kao predavač imao je preko 100 predavanja širom Slovenije. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
PIMP MY SEO
15:00 How ecommerce websites can and should gain from organic (free) visitors to their websites (predavanje na engleskom jeziku)
PETER MESAREC je marketinški stručnjak koji pomaže tvrtkama da se istaknu po rezultatima organskog pretraživanja. Radio je kao in-house marketer, vodio je SEO u marketinškoj agenciji Red Orbit, a sada radi kao vanjski konzultant za SEO i marketing.
Osim što se bavi podcastingom ujedno je i blog suradnik. Savjetuje različite agencije i pomaže njihovim timovima da podignu ljestvicu po pitanju SEO i marketinga, a osim toga savjetuje e-commerce tvrtke o tome kako postići 0 poziciju u Googleu. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2019.
PIMP MY STORE
15:40 Gorak okus loše kvalitete ostaje dugo nakon što je slatki okus niske cijene već dugo zaboravljen
BLAŽ REGINA dolazi iz vodeće slovenske digitalne agencije Spletnik, koja integriranom online prezentacijom i strategijom vodi brigu o strategiji online prisutnosti i uspješnoj online prodaji domaćih i međunarodnih poduzeća u SMB sektoru. U posljednjih nekoliko godina, kao stručnjak za web-strategiju, kao jedan od rijetkih pojedinaca u digitalnoj sferi, sa holističkim pristupom poslovanju, pomogže u razumijevanju važnosti digitalne prisutnosti i vrhunskog korisničkog iskustva kroz oči posla i prodaje.
Prije dolaska u digitalnu agenciju Spletnik, dugi niz godina, je uspješno nastupao kao prodajni stručnjak i voditelj prodaje u međunarodnim tvrtkama Studio Moderna i Bisnode.~ LinkedIn
IDA PRESTER PEŠEVSKI
Prije 15 godina započela je raditi na HRT-u : kao voditeljica, novinarka i scenaristica. Od samog početka voditeljica je panela na Weekend Media festivalu, Danima komunikacija, Demofestu. Radila je kao PR i influencer za razne velike projekte i festivale poput: Exit festival, Devet, WMF, Share konferenciju. Piše kolumne, a intenzivno se bavi i glazbom.