KONFERENCIJA ECOMMERCE DAY 2018
28. ožujka 2018., Kraš Auditorium, Zagreb
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
DOBRODOŠLICA
8:45 Što nas čeka u ecommerceu?
MAG. DARKO DUJIĆ izvršni je direktor i partner grupe Ceneje, vodeće platforme za uspoređivanje cijena i proizvoda u regiji. Svoju je poslovnu karijeru posvetio transformaciji poslovnih modela s korištenjem najnovijih potrošačkih tehnologija i uvidom u podatke u realnom vremenu.
Usredotočenost na korisnike i nove tehnologije, analiza podataka i uvođenje odvažnih promjena u tvrtke njegova su temeljna poslovna usmjerenja. Osnivanje najveće virtualne tržnice u regiji s više od 800 trgovaca, mijenjanje pravila u maloprodajnim trgovinama s uvođenjem modela koji su usredotočeni na kupca, preoblikovanje poslovanja u Srednjoj i Istočnoj Europi na mjestu vođe Google odjeljka za razvoj poslovanja u Adria regiji i Google Growth Engine ambasador, samo su neke od njegovih aktivnosti. Osim toga, strankama iz sličnih industrija redovito daje savjete o digitalnoj transformaciji, razvoju poslovnih modela, višekanalnoj prodaji i digitalnom marketingu.
Magistrirao je na području strateškog marketinga i upravljanja na IMB u Ljubljani i bio je pozvan na Google Business Academy (Duke CE, USA), jednu od najpriznatijih poslovnih škola zadnjeg desetljeća, te je tamo nastavio svoje stručno obrazovanje. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZAZOVI
9:00 Geoblokiranje: Ukinute diskriminatorne prakse prema hrvatskim potrošačima
DR. BILJANA BORZAN liječnica je i političarka. Bila je zastupnica u Hrvatskom saboru, nakon čega je izabrana za jednu od prvih 12 hrvatskih članova Europskog parlamenta. Članica je Odbora za okoliš, javno zdravstvo i sigurnost hrane, Izaslanstva za odnose s Makedonijom, te zamjenska članica Odbora za unutarnje tržište i sigurnost potrošača, Odbora za ženska prava i ravnopravnost spolova, Izaslanstva za odnose s Crnom Gorom. Između ostalog, zalaže se za ukidanje geoblokade i otvaranje online tržišta, te zaštitu prava potrošača.
Slobodno vrijeme najviše voli provoditi sa svojom obitelji, te ga iskoristiti za slikanje, pjevanje, čitanje i šivanje.
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZAZOVI
9:30 How we benefit from machine learning technologies in ecommerce (predavanje na engleskom jeziku)
DAVID ČRESLOVNIK je CTO grupe Ceneje. Diplomirao je na Fakultetu za matematiku na Sveučilištu u Ljubljani, na području teorije valova. Nastavio je akademsku karijeru na istom sveučilištu, ali na Ekonomskom fakultetu gdje je radio kao pomoćni nastavnik za matematiku. Njegova su istraživanja usredotočena na logističke probleme, posebice na optimiziranje predviđanja potražnje u opskrbnom lancu, te je bio koautor na nekim istraživačkim radovima na tu temu.
Zbog njegove sklonosti da uvijek testira svoje sposobnosti i iskoristi svoje znanje programiranja, preuzeo je poziciju razvojnog programera na malom start-up projektu 2009. godine. Doprinio je tome da se tim od pet ljudi razvije u uspješnu tvrtku od 25 ljudi, u kojoj sada vodi ekipu od šest IT stručnjaka. Dio je europskog industrijsko-akademskog konzorcija EW-Shopp koji istražuje kako vrijeme i događaji utječu na ponašanje kupaca. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZAZOVI
9:55 CX: Prvo psihologija, drugo tehnologija
DR. SC. IGOR MIKLOUŠIĆ je evolucijski psiholog i asistent istraživač na Institutu društvenih znanosti Ivo Pilar. Autor je pop-psych TV serije rEvolution kao i niza blogova, predavanja i znanstvenih istraživanja različitih tema poput rečenica za zavođenje i paranormalnih vjerovanja do evolucije naših profilnih fotografija na Facebooku ili pak povezivanju broja naših Instagram pratitelja s percepcijom koliko dobro izgledamo.
~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE IZAZOVI
10:20 Omnichannel trendovi: Kako uspješno kombinirati online i offline na praktičnom primjeru
IVAN KOVAČEVIĆ je direktor digitalnog marketinga u jednoj od najvećih tvrtki u regiji, Digital Shopper hub, Gray grupacija. Ima više od 15 godina iskustva u svemu digitalnom. Nakon što je završio srednju školu, 2001. je godine osnovao vlastitu tvrtku koja je bila fokusirana na usluge direktnog marketinga.
Njegov sljedeći korak bio je pridruživanje Agrokoru u Odsjeku za nove tehnologije, a zatim Tisku u Odjelu za istraživanje i razvoj. Početkom 2010. godine pridružio se Agrokorovom središnjem uredu za marketing kao voditelj novoosnovanog Odjela za digitalni marketing. Nakon nekoliko godina bio je promaknut u direktora digitalnog marketinga.
Njegova najvažnija misija je zaposliti najbolje talente u industriji i omogućiti im da iskoriste svoje potencijale. Digitalni svijet koji se neprestano mijenja za njega predstavlja odličnu priliku da iskoristi strast i znanje za isprobavanje novih stvari, pružajući vrijednosti krajnjim korisnicima i zabavu cijelim putem. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE RJEŠENJA
11:00 Moderna rješenja za online plaćanje
DAMIR HOZDIĆ je karijeru započeo u telekomunikacijskoj industriji, baveći se razvojem usluga s dodanom vrijednošću i upravljanjem portfeljem usluga mobilnog plaćanja. Radio je na implementaciji regulacije Zakona o elektroničkom novcu i Zakona o platnom prometu za platne usluge mobilnog operatera, uključujući uspostavu sustava internih kontrola. Tijekom vremena provedenog u telekomunikacijskoj tvrtki razvio je razne usluge mobilnih plaćanja temeljenih uglavnom na SMS tehnologiji, kao mOsiguranje, mPrijevoz za Nextbike, ali i drugih rješenja naplate putem operatera.
Pridružuje se MasterCard-u 2015. godine kao Business Development Manager za Hrvatsku i Sloveniju, s fokusom na inicijative novih vrsta plaćanja (mobilna plaćanja), inovativne proizvode (MDES tokenizacija, Identity Check Mobile autentifikacije) i razvoj e-trgovine. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE RJEŠENJA
11:30 DPD dostava: Kako oduševiti vaše domaće i inozemne kupce?
SNJEŽANA STANIĆ je regionalna voditeljica za marketing i odnose s javnošću tvrtke DPD Hrvatska i DPD Slovenija. U DPD-u radi posljednjih sedam godina, gdje je stekla znanje o funkcioniranju te tvrtke na razini cijele grupacije. Kroz posao, imala je prilike sudjelovati na brojnim projektima, primjerice na onima analize CEP tržišta na razini DPD grupe i lokalnog tržišta, istraživanju navika online kupaca (E-barometer report), potpunom rebrandingu tvrtke (2015 godine), kao i na E-commerce Dayu na kojem je sudjelovao DPD Slovenija u studenom 2017. godine.
Kroz profesionalno iskustvo, stekla je znanja u analizi tržišta i konkurenata, prepoznavanju tržišnih trendova, promocije DPD brenda na domaćem tržištu, kao i u kreiranju novih usluga. Nadalje, Stanić sudjeluje na nekima od strateški važnijih korporativnih projekata, usmjerenih na poboljšanje korisničkog iskustva krajnjih primatelja paketa. Uz to, prepoznala je i važnost postojanja Udruge eCommerce Hrvatska, prve hrvatske udruge osnovane s ciljem informiranja, educiranja, povezivanja i međusobnog pomaganja online trgovaca, s kojom je započela suradnju i čiji rad i razvoj podržava već dvije godine.
~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE RJEŠENJA
11:30 DPD dostava: Kako oduševiti vaše domaće i inozemne kupce?
DARIO LUČIĆ voditelj je ključnih kupaca tvrtke DPD Hrvatska, u kojoj radi posljednje četiri godine. Kroz svoje profesionalno iskustvo u ovom segmentu poslovanja, formirao se kao specijalist za cross border pakete i e-commerce rješenja. Takva specijalnost podrazumijeva kontinuirani rad u stvaranju jedinstvenih rješenja sukladno tržišnim, bilo domaćim ili međunarodnim potrebama svakog klijenta koji želi eksponirati svoje poslovanje.
Također, Lučić posjeduje međunarodno iskustvo u poslovanju s multinacionalnim korporacijama poput H&M-a, stečeno kroz rad na međunarodnim natječajima na europskoj razini ispred tvrtke DPD Hrvatska. O njegovoj stručnosti, kao i etičnom pristupu radu, svjedoči i nagrada Study Case za najboljeg izvoznika na Baltik, kojeg je Lučiću uručio Direktor globalnog poslovanja s ključnim klijentima iz matične tvrtke – Geopost Paris.
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE RJEŠENJA
11:50 Bridging the Language Gap: Smart Translation Strategies for E-Commerce (predavanje na engleskom jeziku)
ANDRAŽ REPAR je voditelj kontrole kvalitete u IOLAR-u, a njegov posao je procijeniti, osigurati i kontrolirati kvalitetu različitih procesa u tvrtki. Pored upravljanja kvalitetom, ima nekoliko godina iskustva u radu kao prevoditelj i korektor te je vrlo strastven u svemu što se tiče jezika i jezičnih tehnologija. Kao ovlašteni menadžer za terminologiju ECQA, jedno od njegovih ključnih područja interesa je upravljanje terminologijom, što je također fokus njegovog doktorskog studija na Međunarodnoj poslijediplomskoj školi na JSI institutu u Ljubljani.
~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
13:00 Google AdWords na drugi način
MIROSLAV VARGA jedan je od nekolicine GCT (Google Certified Trainer) u Google Adriatics regiji s velikim iskustvom s rada u AdWords sustavu. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i radi na poslovima vezanim uz PPC i Analytics u tvrtki Escape. Internet marketing fascinirao ga je od kada ga je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti svakom tko ga želi saslušati, ali ne ‘geekovski’, već vrlo dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora. Vrijedi ga poslušati jer za sebe kaže: Greške koje sam stigao ispraviti, drugi još nisu stigli ni napraviti. Srećom, greške nisam morao platiti sam. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
13:30 Case-study: Priča jednog složenog eCommerce projekta
Direktor tvrtke Marker d.o.o., IVICA KRUHEK više od petnaest godina pomaže domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva. Radio je na više stotina web projekata, a svoje znanje i iskustvo koristi u planiranju digitalnih strategija i izradi koncepata za eCommerce i druge složene web projekte. Posljednjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
13:50 10 upozorenja trgovcima pri otvaranju web shop-ova
MILUTIN ZRNIĆ je član izvršnog managementa i voditelj sektora aplikativnih i infrastrukturnih rješenja u tvrtki Perpetuum. Prva ecommerce rješenja razvijao je kao privatni poduzetnik još 1999. godine kada su ljudi u Hrvatskoj smatrali da su teletekst stranice isto što i internet stranice. Od tog vremena konstantno sudjeluje u razvoju raznih IT projekata. S obzirom na to da nije developer (bio nekad davno i pobjegao glavom bez obzira), tijekom tih projekata bavio se nemogućim misijama, npr. kako uskladiti stavove klijenata i developera, natjerati ih sve skupa da se projekt završi i da su na kraju svi sretni. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
14:10 Google Analytics: Praktični savjeti za povećanje online prodaje
VICE BOŽIĆ je osnivač i direktor digitalne agencije GoAds, specijalizirane za Google AdWords, Google Analytics i optimizaciju konverzija. U protekle 2 godine agencija je surađivala sa vodećim domaćim i međunarodnim klijentima kao što su Allianz, TELE2, Syngenta, Agrivi, Narodne novine, IBM, HP, Medikor, Encian i drugima.
Osim vođenja agencije, Vice svoje bogato iskustvo i znanje rado prenosi na brojnim konferencijama i seminarima, te je ujedno i pokretač prvog Google AdWords i Google Analytics meetupa u Adriatic regiji.
~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE PRAKSE
14:30 How to Grow from 4 Ecommerce Markets to 14 in a Year and Keep Sane (predavanje na engleskom jeziku)
ROK HRASTNIK je izvršni direktor grupe Sensilab. Prije toga je bio izvršni direktor u tvrtki Iprom d.o.o., a pred tim je u tvrtki Studio Moderna d.o.o. bio odgovoran za cijeli razvoj i rezultate online prodaje na svim tržištima srednje i istočne Europe, te je tom prilikom vodio ekipu od više od 140 marketinških stručnjaka u regiji.
Rok je priznat kao jedan od vodećih stručnjaka za direktni marketing na internetu. U svojoj je karijeri od samog početka usredotočen na postizanje prodajnih rezultata pomoću prodajne snage interneta. Često je predavao na najvećim svjetskim konferencijama o direktnom marketingu, kao što su konferencije ACCM i DMA u SAD-u, na njemačkim konferencijama direktnog marketinga (Direct Mail World, Teleshopping World …) i drugim događajima diljem svijeta. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE I GDPR
15:10 Okrugli stol: Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) kroz oči stručnjaka
STJEPAN PERKO je CEO lolonga te Chief Privacy Compliance Officer. Trenutno uz obuhvatan posao prilagodbe klijenata za GDPR privodi kraju doktorski rad usko vezan uz temu koju poslovno obrađuje; “privatnost kao legitiman način skrivanja”. Prethodno je radio kao Fundraising Coordinator UNICEF Hrvatska, kao savjetnik zastupniku u Hrvatskom Saboru, kao Business Development Manager u Katarina Cruiseu te kao trader CFD-ovima u London City-ju. U medijima najčešće govori o važnosti zaštite privatnosti kroz IT prizmu (Telegram.hr, Aljazeera Balkans, …).
Što se tiče poslovnih rezultata kao BDM u Katarina Cruiseu je podigao prodaju 82% u jednoj godini. U UNICEF Hrvatska – timovi koje je izgrađivao za fundraising (preko 200 ljudi) su bili najbolji među svim UNICEF Uredima u svijetu po 3 od 7 Key Performance Indexa. U slučaju lolonga i GDPR prilagodbe klijenata radimo s najvećim bankama, medijskim kućama, osjetljivom medicinskom dokumentacijom te cijelim nizom branši i polja. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE I GDPR
15:20 Okrugli stol: GDPR kroz oči prakse
JAN JILEK je pionir online oglašavanja u Adria regiji. Započeo je svoju karijeru 2002 u online oglasnoj mreži Httpool. Nakon Httpool-a u suradnji sa slovenskom online tražilicom Najdi.si pokrenuo je hrvatsku tražilicu Pogodak.hr. Nakon Pogotka startao je prvu kontekstualnu intext oglasnu mrežu Xclaim (prodana 2008.). Pokrenuo je Internet oglasnu mrežu ad-net te ad operations firmu AdServer.hr (prodana 2015.).
Najnovija mu je avantura big data audience measurement startup Dotmetrics.net. Dotmetrics je u 2015 započeo na hrvatskom tržištu a danas je prisutan u cijeloj Adria regiji. Radi situacije u Hrvatskoj vezane uz ulaganje u startupe počeo je istraživati tržište investicija u cijelom svijetu te je na temelju istraživanja započeo pokret 1000startups.eu. Radi efekata koje je postigao s projektom Financial Times, Google, Res Publica i Visegrad Fund su ga odabrali da bude jedan od „New Europe 100 challengers“ u 2015 g. Također je predsjednik IAB Croatia i član Brand Advertising odbora i Research odbora u IAB Europe. ~ LinkedIn
PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE I GDPR
15:30 Okrugli stol: GDPR kroz oči kupca
DUBRAVKA DOLENC, direktorica Info House Zagreb – specijaliziranog društva koje se bavi, inter alia i poslovima usklađivanja pravnih osoba, tijela javnih vlasti i svih ostalih koji obrađuju osobne podatke s GDPR-om, odnosno Općom Uredbom za zaštitu osobnih podataka.
Dubravka je završila jezičnu gimnaziju i Pravni fakultet u Zagrebu. 14 godina radila je u Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, te je, između ostalog, vodila i poslove procesuiranja odštetnih zahtjeva i naplate inozemnih potraživanja HBOR-a kao regresnog vjerovnika. Bila je i zamjenica ravnatelja Agencije za zaštitu osobnih podataka, a godinu je dana nosila i ulogu ravnatelja Agencije te se bavila zaštitom i aktivnim promicanjem zaštite osobnih podataka.
Aktivno je sudjelovala u radnim skupinama i podskupinama – rad u radnoj skupini iz čl. 29. Direktive 95/46 te rad u radnim podskupina iz čl. 29. – tzv. E-Government, inter alia i u svojstvu izvjestitelja. Predstavljala je RH na sastancima odbora Vijeća Europe za zaštitu osobnih podataka (Ad Hoc Committee of Data Protection – CAHDATA u Strasbourgu. Održala je niz edukacija za voditelje obrade osobnih podataka, a sudjelovala je i na brojnim stručnim i znanstvenim skupovima u svojstvu predavača (Pravni fakultet u Zagrebu, Pravni fakultet u Splitu, ekspertni panelist na interaktivnoj diskusiji na međunarodnoj konferenciji sa studentima srednje Europe sveučilišta u Mariboru, itd.).
Isto tako, održala je i niz predavanja na temu vršnjačkog nasilja i govora mržnje na internetu, te je u tom smislu doista ulagala maksimalne napore u cilju suzbijanja tog izrazito negativnog i nehumanog trenda.
~ LinkedIn

PREDAVANJE NA ECOMMERCE DAY 2018
ECOMMERCE I GDPR
15:40 Okrugli stol: GDPR kroz oči trgovca
ROK HRASTNIK je izvršni direktor grupe Sensilab. Prije toga je bio izvršni direktor u tvrtki Iprom d.o.o., a pred tim je u tvrtki Studio Moderna d.o.o. bio odgovoran za cijeli razvoj i rezultate online prodaje na svim tržištima srednje i istočne Europe, te je tom prilikom vodio ekipu od više od 140 marketinških stručnjaka u regiji.
Rok je priznat kao jedan od vodećih stručnjaka za direktni marketing na internetu. U svojoj je karijeri od samog početka usredotočen na postizanje prodajnih rezultata pomoću prodajne snage interneta. Često je predavao na najvećim svjetskim konferencijama o direktnom marketingu, kao što su konferencije ACCM i DMA u SAD-u, na njemačkim konferencijama direktnog marketinga (Direct Mail World, Teleshopping World …) i drugim događajima diljem svijeta. ~ LinkedIn
PREMIUM PARTNER

PARTNERI ECOMMERCE DAY 2018

ECOMMERCE AMBASADORI

MEDIJSKI PARTNERI

ORGANIZATORI DOGAĐAJA
