Tko i kada odabire pobjednike?

Zašto da se natječem, kad je sve namješteno? 

Zato što nije! Izbor dobitnika natjecanja WTG objektivan je i transparentan i temelji se na podacima najvećeg istraživanja o internetskoj kupovini Shopper’s Mind, koje se organizira jednom godišnje u Hrvatskoj i Sloveniji u partnerskoj izvedbi sMind d.o.o. i istraživačke agencije Valicon. Godišnje prikupi mišljenja više od 60.000 online kupaca u obje države.

Istraživanje je osnova za dobivanje ocjene trgovca u sklopu natjecanja Shopper’s Mind Web trgovac godine i “Cjelovite usporedne analize” (Webstore Benchmark Report), koju mogu dobiti WTG natjecatelji. Analiza uspoređuje web trgovinu natjecatelja s drugim trgovcima iste kategorije te je izvedena u skladu s europskim standardima online kupovine.

Prije dodjele nagrada skuplja se i stručna komisija koju ove godine čini: predsjednica komisije Davy Jerončič (sMind d.o.o.) i ostali članovi: Mario Frančešević (SeekandHit), Bernard Ivezić (Poslovni dnevnik), Marcel Majsan (Udruga eCommerce Hrvatska) i Josip Tvrtković (Valicon). Uloga komisije je pregledavanje rezultata istraživanja i potvrda njihove regularnost i legitimnost. Ima mogućnost veta, a svoju odluku bilježi u zapisniku zasjedanja komisije.

wtg2016-zmagovalci-1200x400

 

Kada trebam pripaziti na odnos s kupcima?

Iako istraživanje traje samo u određenom razdoblju prije natjecanja, odnosite se lijepo prema vašim kupcima tijekom cijele godine 😉

Prikupljanje podataka u sklopu istraživanja Shopper’s Mind u svrhu natjecanja Web trgovac godine 2017 traje od 20. 02. do zaključno 27. 03., zasjedanje komisije bit će 31. 03. u Zagrebu. Pobjednici će biti proglašeni na konferenciji Shopper’s Mind Ecommerce Day, 05. 04. 2017 u Kraš Auditoriumu u Zagrebu.

[WTG 2017] Natječite se »

 

Što od toga mogu osvojiti ako sam nov/mali/drugačiji? 

Nagrade koje dobivaju trgovci s najvećom ukupnom ocjenom web trgovine, koja se temelji na indeksu odnosa kupaca, indeksu kupovnog iskustva i indeksu tehničke analize:

  • The Shopper’s Mind Web Champion Award i nagradu u vrijednosti od 10.000 kn dobiva etabliran, vodeći web trgovac koji ima najvišu ukupnu ocjenu među svim natjecateljima.
  • The Shopper’s Mind Web Challenger Award i nagradu u vrijednosti 10.000 kn dobiva manji web trgovac, koji je izazivač na tržištu i ima najvišu ukupnu ocjenu među svim natjecateljima.
  • The Shopper’s Mind Award po pojedinim kategorijama (Audio & Video, Fashion, Health & Beauty …) i dio nagradnog fonda u vrijednosti od 1.000 kn (svaki) dobiva web trgovac koji ima najveću ukupnu ocjenu među svim natjecateljima iz iste kategorije.

 

Nagrade koje dobivaju web trgovci s najvišom ocjenom iskustva kupovine:

  • The Shopper’s Mind 1st People’s Choice Award i nagradu u vrijednosti 1.000 kn dobiva web trgovac koji ima najvišu ocjenu korisničkog iskustva među svim natjecateljima.
  • The Shopper’s Mind 2nd People’s Choice Award i nagradu u vrijednosti 1.000 kn dobiva web trgovac koji ima najvišu ocjenu korisničkog iskustva među svim natjecateljima.
  • The Shopper’s Mind 3rd People’s Choice Award i nagradu u vrijednosti 1.000 kn dobiva web trgovac koji ima treću najvišu ocjenu korisničkog iskustva među svim natjecateljima.

 

Nagrade koje dobivaju web trgovci na osnovi mišljenja stručne komisije:

  • The Shopper’s Mind Committee Award i nagradu u vrijednosti 1.000 kn dobiva web trgovac kojeg predloži komisija te svoj odabir i kriterija odabire potkrijepi zapisnikom.

 

Kako to da dijelite punih 40.000 kn vrijednih nagrada? 

Kao organizatori znamo da je web trgovcima iznimno važno da iskoriste sve prednosti osvojenog naziva i na taj način kupcima poruče da su najbolji, da se ističu iz mnoštva te da im se mogu zahvaliti za glasove.

Iz tog razloga smo se odlučili da je pored osvojenog naziva najbolji oblik nagrade vrijednost bona za internet oglašavanje. U suradnji s najvećim uspoređivačem ponuda u Hrvatskoj, jeftinije.hr smo se zato dogovorili da dijelimo do 40.000 kn oglasnog prostora. 

Nagrada za dobitnike izražena je u bruto vrijednosti oglašavanja na uspoređivaču ponuda Jeftinije.hr i nije je moguće mijenjati za novac. Oglašavanje se provodi po ROS modelu (run-on-site), oglasi mogu biti standardnih dimenzija (box, sky) i prikazuju se na slobodnim oglasnim kapacitetima.

Nagradni fond za posebne nagrade i nagrade po kategorijama se ravnomjerno dijele među svim dobitnicima nagrada. Končni broj dobitnika ovisi o popunjenosti natjecateljskih kategorija. Komisija odlučuje da li u pojedinoj kategoriji neće biti pobjednika.

Prijavite se odmah! »