speaker-info

Srđan Erceg

HUGE Media

Srđan Erceg karijeru je započeo  1995. radeći u dnevnim novinama. U vremenu prije interneta, stekao je iskustva koja su kasnije oblikovala njegov pristup poslu i ostalim područjima rada. Nakon novinarstva, karijeru je nastavio u marketinškoj agenciji Direct Medija, gdje je od asistenta došao do pozicije menadžera i analitičara, te sudjelovao u postavljanju osnova informacijskog sustava. Osnivač je i suvlasnik danas jedne od vodećih digitalnih marketinških agencija u regiji – Huge Media. Izuzetno zadovoljstvo nalazi u svom drugom poslu – TV komentatora za MotoGP i Formulu 1 na Sport Klubu.

3. SHOPPER'S MIND ECOMMERCE DAY

ECOMMERCE ANALIZE I TRENDOVI

Izvrsni predavači i stručnjaci predstavit će zanimljivu dinamiku koja karakterizira online tržište. Koji su najvažniji razvojni trendovi koji utječu na poslovne procese i koje moraju razumjeti i web trgovci i oni u tradicionalnim kanalima prodaje? Posjetitelji će prvi dobiti uvid u najnovije rezultate najvećeg istraživanja online kupovine u Hrvatskoj i regiji, Shopper’s Mind, u izvedbi sMind d.o.o. i Valicona.

READ MORE

Srđan Erceg: Optimizacija korisničkog iskustva