speaker-info

Matija Torlak

Big Bang d.o.o.

Matija Torlak komercijalni je direktor poduzeća Big Bang d. o. o., glavnog ponuđača zabavne elektronike i kućanskih aparata u Sloveniji. Zadužen je za nabavu, marketing i prodaju, ali i dugoročan odnos s kupcima. Razvoj multi-channel poslovnog modela koji besprijekorno povezuje fizičke i online trgovine, kao i ostale marketinške kanale, pokretač je razvoja i vizije poduzeća Big Bang.

Zajedno s ostalim kolegama u Big Bang-u, razvija strategiju nastupa na tržištu koju najbolje predstavlja slogan Big Bang – Bolja usluga, bolja kupovina, a usredotočena je na usmjerenost k potrošaču, poznavanje kupovnog procesa i faza kupovine, te dodanu vrijednost za kupca. Uz svaki proizvod koji je dio ponude Big Bang-a, ponudili su cijeli niz usluga: od savjetovanja, dostave, montaže i instalacije, do edukacije o korištenju proizvoda i osiguranja. Preko Big Bang distribucije, zajedno sa svojim kolegama diže vrijednost brandova kao što su Beko, LG, Huawei, Grundig, Telefunken i ostali.

3. SHOPPER'S MIND ECOMMERCE DAY

ECOMMERCE PRAKSE

Saznajte što je potrebno da uspijete na hrvatskom online tržištu! Primjere dobrih ecommerce praksi predstavit će oni koji su u tome najbolji – izvrsni internetski stručnjaci. 

READ MORE

Matija Torlak: Customer decision journey in multi-channel retail